mamma är bäst

Jag är så lycklig! Vädert har varit helt underbart idag och det är fredag om 39 minuter! Jag känner mig otroligt laddad för imorgon kväll, jag vill bara dansa och ha på mig något fint! Och påtal om något fint shoppades det igår igen! Jag var ledsen för att naturprovet jag hade igår var inte alls på det jag hade pluggat på! Det var helt sjukt, EN sak som stod på sidorna kom med på provet resten var sånt de hade gått genom på lektionerna och eftersom jag var sjuk hela förra veckan hade jag ingen chans att klara det! Så mamma tog med mig in till stan och jag shoppade lite småprylar och ett par gummistövlar inför hultsfred. Sen köpte jag ett par vita converse och ett par andra sneakers. Och en till blommig klänning. Två blommiga klänningar på en vecka! Sen hittade jag den underbaraste kavajen men den va dock dyr så det blev inget köp! men vi gick och käkade på fridays så jag vart glad ändå! Men min mamma är så himla snäll så hon hade ångrat sig idag och åkt in och köpt kavajen till mig ändå! iiih då vart man riktigt glad! Man kanske inte kan köpa lycka för pengar men man kan bli jävligt glad över materiela ting!

Lenie (krya på dig majsor!)


Kommentarer
Postat av: Melinda

låter trevligt och vad gulligt gjort av din mamma :)

2008-05-29 @ 23:49:54
URL: http://stahl.devote.se
Postat av: lenie

melinda: ja, väldigt gulligt gjort :)

2008-05-30 @ 01:36:32
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/
Postat av: majsan

TACK LENZOR!

2008-05-30 @ 10:59:30
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0