Känn ingen sorg för mig i Göteborg

Hej allihopa!

Jag ser att Lena har bloggat för fullt medan jag har varit borta och jag är så stolt över henne. Jag har haft det jättebra i GBG, även om jag knappt har kunnat spela pga sjukan. Jag agerade som coach istället och jag är så stolt över mitt lag som kom till kvartsfinal i A-slutspel. Vi är helt enkelt bäst, som en stor familj. Vi bodde inte så glamouröst utan sov i en gympahall tillsammans med 94-, 93- och 92 tjejerna. Maten var inte heller att hurra för, jag överlevde på smoothies från sevvan, bixit-kex, naturgodis och framförallt Ginger (=ingefära).

Jag har upptäckt delar över GBG som jag inte trodde fanns. Åkt runt med spårvagn överallt, jag tror jag hittar var som helst nu. Jag har ätit på donken ett antal gånger. Jag har hejat så mycket på matcherna så att jag har fått en riktigt sexig hes röst (det är idag, igår tyckte de att jag lät som "anki"). Jag har gått och blivit kär. Jag och Josse har fått läskiga stalker-sms under några dagar. Några "tjejer" i vårt omklädningsrum lärde oss ordspråket "Mutta som mutta, bröst som bröst" (HAHA). Hur som helst, jag har haft det förjävla najs, alla älskar göteborg!

      
      

Majsan

Kommentarer
Postat av: lenie

jag och bloggen har saknat dig!

2008-05-04 @ 22:59:00
URL: http://justafuckingblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0