jag älskar kläder!

-
efter att har klickat omkring på diverse bloggar idag har jag fått en sånt jävla shoppingsug. jag måste in till stan imorgon! det finns så mycket som jag skulle vilja ha. här kommer iallafall en lista på vad jag mer än gärna skulle införskaffa till sommaren.

Jeans/byxor: Jag är inne i en kjol och klänning period så inga nya byxor behövs.
Klänningar: En gammelrosa slapp klänning skulle sitta hur fint som helst. speicellt den ovan från monki! eller sen sån som min kompis frida här nedan har. sen vill jag ha en vit klänning, en stor slapp kanske med nått spets mönster.
Kjolar: Massor massor massor! blommiga och färgglada!
Jackor: Jag har mina skinnjackor som jag älskar.
Skor: Jag behöver ett par nya vita tygskor sen vill jag ha ett par färgglada, gärna lila höga klackar.
Koftor/tröjor: En mysig kofta att ha på sommarkvällarna.
Väskor: Jag vill ha en brun, ganska liten axelbandsväska som är secondhand. sen vill jag ju, som säkert alla andra ha en miu miu väska. en sån som petra precis köpt!
Blusar & Toppar: En body, om det nu räknas som topp?
Huvudbonad: En till new era keps ska jag köpa.
Övrigt: Ett par färgglada, typ turkosa ray bans. fejkade såklart, jag har inte dom pengarna att lägga på brillor nu. sen behöver jag en ny bikini, drömmen våre mörklila med blommor! tips?

-

/L

Kommentarer
Postat av: ejmis

Kjolen var jättesöt =)

2008-05-01 @ 18:59:54
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Bea

sv: haha min hårfärg är ett misstag! lång historia. Fin blogg och dessutom håller jag med dig om det du skrivit där uppe! :) och juste, lila klackar kan du hitta på vagabond i barkarby outlet, såna som jag precis köpt (bild finns på min blog) fast i en grymt fint lila färg! :P lång kommentar men whatever :)

2008-05-01 @ 19:50:08
URL: http://factorygirl.devote.se
Postat av: Anna

Vilken underbar kjol, den till höger där uppe, vart kommer den, eller bilden, ifrån?

2008-05-01 @ 20:46:13
URL: http://bjornsdotter.devote.se
Postat av: lenie

ejmis: visst är den!
bea: haha men jag tycker det va snyggt iallafall!
anna: visst är den söt, den kommer ifrån urban outfitters!

2008-05-01 @ 22:06:02
URL: http://justafuckingblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0