Dream a little dream of me

Efter att ha upplevt den mest krampiga natten i mitt liv så somnade jag tillslut igår. Det är någonting med mina drömmar i dessa tider. I natt hade drömde jag en grym dröm.

Mamma o jag gick hem från stan. Och plötsligt så såg jag att det låg ett trettiotal små burkar framför oss. Jag gick fram och kollade lite närmare. Det var ögonskuggor, ögondust och ögonglitter i alla möjliga färger och nyanser. Jag såg MakeUpStore-loggan på alla burkar. Där fanns också stora, blommiga hårspännen. Allt var inte nytt, men det var inte ofräscht. Det verkade som om en Make up-artist har tappat sin väska med alla ögonskuggor mm. Mamma och jag plockade upp alla färger som vi ville ha och de som såg fräscha ut. Jag hittade en jättefin turkos ögonskugga, tyvärr så var burken trasig, men jag kunde inte lämna den. Det var liksom meant to be att jag skulle ha turkosa ögonlock i sommar.

När jag vaknade var min första tanke att jag skulle göra rent alla ögonskuggorna så att de blev extra fräscha. Sen kollade jag på min blommiga tapet och insåg att det bara var en dröm. Damn! Jag blev ändå så himla sugen på att köpa lite nytt smink, det var faktiskt väldigt längesen. När jag praoade på MakeUpStore i 9an tror jag bestämt. Men det finns så mycket mer som jag vill ha nu. Fast jag har på sätt och vis shopping-förbud inför NY. Men en ny klänning kan ju inte skada. Och en ny jeansjacka. OCH ett par nya klackisar...  / M

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas du får en bra kväll! :)

2008-05-30 @ 22:00:04
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0