1 maj

denna dag har börjat helt underbart! sov riktigt länge och vaknade utvilad för första gången på flera veckor typ. så jag satte på looptroop nya platta och gjorde iordningen en ordentlig frukost vilket aldrig händer då jag brukar gå upp 15 minuter innan skolan börjar. det kanske låter skumt men det bästa jag vet är att vara ensam hemma på morgonen, göra en god frukost, lyssna på sin favorit musik, ha teven på mute och bara gå omkring i underkläder. haha!

nu ska jag vara lite duktigt också och städa mitt rum. asså verkligen städa ordentligt för det har jag skjuttit upp i flera veckor typ. har dessutom inte ens hunnit använda min rosa damsugare jag fick i födelsedagspresent för drygt en månad sen! nej nu jävlar, mamma kommer bli så glad när hon kommer hem!

-

det här kan nog bli en bra månad! /Lenie

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Jag var bara inne och kikade lite på din sida. Tänkte bara lämna ett litet avtryck. Spana gärna in en schysst "musikvideo" om 80-talet på min blogg. :)
//Petra

2008-05-01 @ 19:50:31
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0