home not so sweet home

nu är jag hemma efter en helt galen vecka. och jag säger bara en sak: jag vill inte sitta här. jag vill sitta på camp retard på hultsfred. jag har aldrig i hela mitt liv haft så roligt som de där 5 dagarna. och inte nog med det har jag även varit på jennies land i karlskrona vilket också var fruktansvärt kul! imorgon kommer en guide på vad jag gjort med bilder! åååh jag vill inte vara hemma. hultsfred var det roligaste som någonsin hänt mig. jag är verkligen en festival människa.


ett fint klipp som rockparty filmade. det är mina tre kompisar som sjunger låten jag vill dö. hahaha! (det börjar på 0:23 sen kommer det lite mer då och då under hela klippet)

Lenie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0