FÖR JAG SKA PÅ HULTSFREDS FESTIVALEN

hejdå mina vänner! om 12 timmar sitter jag på bussen påväg ner mot underbaraste hultsfred. kommer inte hinna blogga nått imorgon så det här får bli mitt hejdå inlägg. jag kommer ju då inte hem förens den 18e då jag drar direkt till blekinge och jennies sommarstuga efter hultsfred. så det blir ett hejvilt äventyr i sverige den närmaste veckan! men ni får ha det så himla bra! FÖR DET KOMMER JAG HA!!!

Ps. jag kommer sakna dig majsan <3
Ps2. lii, du kanske kan få plats i min väska?

/världens bästa lena haha

Kommentarer
Postat av: majsan

buhääääää, kommer sakna dig bästa mansikka <3

2008-06-10 @ 19:57:39
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/
Postat av: Lii Peyron

LÄTT ATT JAG HADE! :D

2008-06-12 @ 00:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0