Ingen rubrik passar till smält choklad

Ikväll har jag varit på bio, Brudens bäste man. Den var ganska rolig och väldigt förutsägbar, men helt klart värd att se! Vi hade köpt naturgodis som vi åt under bion. Nu när jag kom hem upptäckte jag en brun fläck på min vita klänning (katastrof!), sen hittade jag en cashewnöt som ursprungligen hade choklad över sig, men den chokladen hade smält i min klänning, på min bh och på min mage. Riktigt mysigt!

Imorgon ska jag åka till min kompis Jossis landställe i Bohuslän. Jag ska åka buss ensam i 6 timmar med min trasiga ipod. Det blir nog riktigt omysigt, såvida jag inte råkar hamna brevid en het kille. Man kan ju alltid hoppas. Hihi. Nu ska jag slänga ihop en easy packning. Jag har hört att det ska regna hela veckan där nere så gummistövlarna åker definitivt med!


En läcker bild från P&L på mig och Jossi, och så Gustav förstås, vår granne!


/ MAJSAN

Kommentarer
Postat av: Jonna

underbar bild.

2008-07-07 @ 13:28:20
URL: http://knasboll.webblogg.se/
Postat av: Stoffe

vart ligger jag? :C

att du ej dokumenterade mig denna vackra dag

2008-07-14 @ 01:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0