"it was very hot!"

Sjukaste natten hade jag inatt. Jag somnade inte förrän halv 7 av olika anledningar. Sen blev jag väckt klockan 9 av pappa. Då hade jag drömt att en fågel picka mig i stjärten i några timmar, mycket omysigt. Sen åkte jag och tog min sista Gardasil-spruta, som btw gjorde sjukt ont, hela armen känns som en tung korv. När jag kom hem somnade jag i soffan i tre timmar. Vaknade av telefonen och bestämde mig för att ge mig ut i joggingspåret. Jag joggade/powerwalkade 5 km och efter det var jag helt slut! Nu har jag duschat och ätit frukost för tredje gången. Ikväll blir det först kräftkalas med pappa och Mackan och efter det ska Lena och jag dra till Gotham City och träffa självaste Batman!

Majsaan

Kommentarer
Postat av: cat

märklig dröm det där.:)ha

2008-08-06 @ 21:19:36
URL: http://gallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0