smurfen

idag är kanske inte den bästa dagen jag haft i hela mitt liv. att gå upp halv åtta på morgonen för att gå på gympa dagen efter man varit på skiva. det är något jag avråder er från att testa. speciellt om man var utklädd till smurf och inte fått bort fägen. så jag sprang ju runt där lite gråblå och kasta bollar. nu sitter jag hur som helst här hemma för jag har 3 timmars hålltimme men ska strax tillbaka till skolan för det är inte roligare här hemma.

trots att jag är trött som få känner jag att jag någonstans där inne är taggad för ikväll, men sorgligt nog har personen jag skulle gå på grillfest ikväll med blivit sjuk. ja, majsan alltså! jag tycker alla ber för henne ikväll för inte vill man vara sjuk på sin födelsedag ju! krya på dig vännen!

Lena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0