Never more again

Hej alla glada!

Den här helgen har varit funny, cosy o spårad. I fredags hade ju Lena middag och party! Middagen var nog en av de roligaste ever! Jag, Eve och Jossi höll tal för Lena och det va så grymt att hon började grina, jättemycket. Partyt var riktigt party, Lena får ta all the details. Lokalen var iallafall inte sig lik efter att vi varit där. Lena tog bilder i massor så de kommer upp senare.

Igår mådde jag som jag mådde. Mamma tvingade mig att åka o handla med henne och dammsuga för att vi ska ha släktmiddag ikväll, då mådde jag ännu sämre. Lite senare på kvällen var jag med Joyo och Jennie, vi kollade på film och fettade.

Idag blir det som sagt släktmiddag för att fira min födelsedag i efterskott. Lite plugg måste jag tyvärr också klämma in. Nu har jag två skoldagar framför mig och på onsdag bär det av till Göteborg med basketen! Det ska bli riktigt kul! Time to go now. puss

PS. Håkan, om du ser detta, du verkar vara en riktigt sköning som har koll på det mesta, take care!!

Majsan

Kommentarer
Postat av: lenie

talet var det finaste någonsin

2008-04-27 @ 16:05:05
URL: http://justafuckingblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0