live for nothing or die for something

nu är det alltså mitt jobb att underhålla den här bloggen alldeles ensam medan min käraste kompanjon madeleine drar till göteborg över långhelgen! och jävlar va chockad hon ska bli när hon kommer tillbaka, hon kommer vara så stolt över mig! haha.

idag är det hur som helst valborg och jag är förjävla taggad då jag legat hemma och varit sjuk och totalt avstängd från omvärden! kanske man ska öppna skumpan man fick i fredags? mohaha. jaja, det jag ville med detta inlägg egentligen var att tipsa om massa bra fest musik. så här kommer en lista på min tre favoriter just nu!

  • Pryda - Pjanoo
  • PARC - Suspicious minds
  • Marco Demark & Casey Barnes - tiny dancer

Vi kanske ses på dansgolvet /party-lenisen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den första låten är gryyyym!!!

2008-04-30 @ 20:32:55
Postat av: alexandra

hoppas du hade en bra valborg! =)

2008-05-01 @ 11:01:19
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0