Earth Day

Idag åkte jag och Jossi till Söder och spanade i det fina vårvädret. Jag köpte årets första daimglass och Jossi gick loss på en McFlurry. När jag hade ätit upp glassen skulle jag kolla om jag hade glass runt munnen eller någon annanstans (folk säger att jag äter med hela fejjan). Jag gjorde en brutal grimas mot närmaste skyltfönster för att se och då såg jag att det satt en kvinna med ett skrivbord precis innanför och stirrade på mig. Tokigt.

Ikväll har vi ätit Sushi och kollat på DH och nu ska jag sleepa över, vi är ju lediga imorgon! Imorgon ska jag fixa klockan, spana efter en klänning och sen träffa Lena! Och jag hoppas att ni inte har glömt att det är Earth Day idag! Då ska man vara extra snäll mot naturen.

Majskorven

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig
dag
:)

2008-04-23 @ 11:35:58
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0