den 25 e smäller det! då finns det ingen som tar en för lena är kung kung kung i baren!

idag är på jag ett otroligt gott humör jämfört med igår. idag har solen varit framme hela dagen och lunch rasten spenderas liggandes i gräset käkandes på en twister glass. sen fick jag ett otroligt bra resultat på en matte prov vi haft för ett tag sen. jag som brukar få kämpa för att på G hamnade nu bara några poäng ifrån MVG. sånt blir man glad av!

förövrigt är jag glad eftersom den 25e börjar närma sig då det är dags för min hejdundrande födelsedagsfest! jävlar vilket party jag har kirrat fram! haha

Kommentarer
Postat av: elin

det kommer bli skitkul!

2008-04-21 @ 22:20:39
Postat av: majsan

kirrkirr i baren!

2008-04-21 @ 23:17:25
URL: http://justafuckingblog.blogg.se
Postat av: Elsa

jag är avundsjuk på er blogg, jag vill också ha en sån. och sen tänkte jag bara säga att det ska bli så JÄVLA KUL på fredag.

love you mamas.

2008-04-22 @ 09:32:32
URL: http://jagheterelsa.blogg.se
Postat av: Anonym

sååååå jääääävla taggaaaaaaaad!!!!!!!!!!!1

2008-04-22 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0